Fit&Sexy

Ćwiczenia na płaski brzuch

wrz 11, 2014 przez

Jak idą ćwiczenia na płaski brzuch, które systematycznie wykonujesz w domu? Gotowa juz jesteś na wizytę w klubie fitness? Siłownia czy fitness to nie tylko możliwość poprawy wyglądu i kondycji Twojego ciała, ale też znakomita okazja do spotkań ze znajomymi i być może nawiązania nowych kontaktów, nigdy nic nie wiadomo.:)

I jest jeszcze jeden duży plus takich wyjść prozdrowotnych. Jaki? Jeśli już wydasz na karnet, zainwestujesz w kartę nielimitowanego dostępu do obiektu sportowego, wtedy zmusisz się do ćwiczeń. Dlaczego? Zapewne szkoda Ci będzie pieniędzy, które zwyczajnie się zmarnują, a mogą przecież być tak dobrze spożytkowane. Jeśli razem z koleżanką zmobilizujesz się to regularnych wizyt, Twoja motywacja na pewno wzrośnie! Razem zawsze raźniej.:)

A może by tak razem z partnerem wspólnie się pogimnastykować? Czy wiesz, że według najnowszych badań uprawianie sportu z drugą połówką prowadzi do zwiększenia częstotliwości aktywności seksualnej? A jak wiadomo seks to chyba najprzyjemniejsza forma tracenia kalorii.:)

 fitness
Jakie ćwiczenia wybrać?

Siłownie i kluby fitness prześcigają się w oferowaniu coraz to atrakcyjniejszych ofert w celu przyciągnięcia nowych klientów, jak i zatrzymania tych obecnych. Konkurencja nie śpi. Dlatego też nie decyduj się na pierwsze lepsze miejsce. Dokładnie przejrzyj wszystkie propozycje, rozważ za i przeciw, weź pod uwagę cenę. Może warto postawić na karnet niż pojedyncze wejścia? Może karnet w stosunku do miesięcznej karty stałego klienta jest nieopłacalny? Wiele pytań, odpowiedzi poszukaj sama i wybierz wersję optymalną dla Ciebie.

Skoro Twoim celem jest płaski brzuch to wybierz zajęcia nastawione na tę właśnie partię mięśni. W przypadku jakichkolwiek pytań, doświadczeni instruktorzy chętnie służą radą – nie obawiaj się zapytać, oni po to są. Ćwiczenia na brzuch warto wzbogacić ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Pomyśl o poprawie ogólnej kondycji swojego ciała. Co powiesz na wzmocnienie ramion i ujędrnienie ud i pośladków? Studia fitness z pewnością zadbały o to, by zadowolić każdego klienta. Taniec brzucha, joga, gimnastyka artystyczna czy popularna ostatnio zumba to coraz częstsze propozycje zajęć, zawsze warto spróbować.:)

Pamiętaj, że ćwiczenia, oprócz wiadomej i oczekiwanej poprawy wyglądu ciała, przede wszystkim powinny sprawiać Ci frajdę. Tylko wtedy będziesz chętnie na nie uczęszczać! Dopasuj zajęcia do swoich zainteresowań, weź pod uwagę ich intensywność, tempo, a nawet i czas trwania.

fitness w domu
Co zrobić, jeśli musisz zostać w domu?

Konieczność zostania w domu nie oznacza wcale rezygnacji z ćwiczeń. Jak już wiesz, możesz ćwiczyć w domu. Ale tym razem nie sama. Tak, zaproś koleżankę, ten pomysł zawsze się sprawdza. Ale nie powielaj schematów, stać Cię na coś jeszcze. Mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Wspólnie ze swoją przyjaciółką wybierzcie trenerkę fitness, która najbardziej przypadła Wam do gustu. Na pewno słyszałaś takie nazwiska jak Ewa Chodakowska, Małgorzata Mączyńska czy Anna Lewandowska. Jeśli poszukasz, znajdziesz inne. Może nawet zdziwisz się, ile kobiet znalazło siłę i motywację, dzięki takim programom treningowym.

Każda z trenerek podkreśla jak ćwiczenia wpływają na poprawę myślenia i postrzegania samej siebie. W zdrowym ciele zdrowy duch! Wysportowana sylwetka nie jest oczywiście bez znaczenia, jak najbardziej jest pożądanym efektem ćwiczeń.

Jakie są zalety ćwiczeń z trenerkami fitness? Trenujesz w domu, nie tracisz czasu na dojazd i bywa, że w domu czujesz się bardziej komfortowo niż w klubie. Dodatkowo możesz do woli i bez skrępowania plotkować z przyjaciółką – nikt niechciany Was nie usłyszy.:) No i sama decydujesz, kiedy ćwiczyć, czyli masz 100% dowolność dopasowania zajęć do swojego grafiku.

Aktywność fizyczna jest ważna, wiesz o tym bardzo dobrze. Trzymamy za Ciebie kciuki! Koniecznie podziel się z nami swoim sukcesem!

CZEKAMY NA TWOJĄ RELACJĘ!:)
Print Friendly

4 thoughts on “Ćwiczenia na płaski brzuch”

  1. Mariola says:

    Jeśli ktoś chce zobaczyć efekty biegania na brzuchu mając tam trochę tłuszczyku, to się zawiedzie. Ja miałam niewiele, ale dopiero po 1.5 może dwóch latach wyrzeźbiłam brzuch. Zwłaszcza górne partie, a w kolejnym roku dolne. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

  2. fitneska says:

    biegam codziennie juz od 6 miesięcy, ale efektów na brzuchu za bardzo nie ma. może wypróbuje wasze propozycje…

  3. Justyna Nowicka says:

    A ja sama dobrałam sobie ćwiczenia na brzuch. Oczywiście wcześniej poszperałam troszkę w sieci żeby wiedzieć co i jak. Na początku zaserwowałam sobie te łatwiejsze, bo nie chciałam się męczyć, a kiedy te ćwiczenia dały efekty to systematycznie dodawałam nowe, trudniejsze. Fajny sposób, który polecam.

  4. Ilona says:

    W domu niestety brak mi motywacji… Dlatego postanowiłam, że pójdę od jesieni na fitness. Gdzieś poza domem to zawsze inaczej i większa motywacja jest :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


jeden jeden =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>