Porady

Ćwiczenia i sposoby na jędrne pośladki

lip 20, 2017 przez

Z pewnością nie raz zastanawiałaś się, co zrobić, żeby mieć jędrne pośladki. Poznaj praktyczne metody oraz ćwiczenia, które ujędrnią Twoją pupę.

Ładne i krągłe pośladki

Nie ulega wątpliwości, że zgrabne pośladki to marzenie chyba każdej z nas. Często jednak brakuje nam silnej woli, aby ten cel osiągnąć, a dodatkowym utrudnieniem są liczne pokusy, które czyhają na każdym kroku. A przecież jędrne pośladki to atut nie do przecenienia. Ładna i kształtna pupa znakomicie prezentuje się w niemal każdym ubiorze i doskonale podkreśla sylwetkę. Jak jednak wzmocnić mięśnie pośladków, aby cieszyć się idealną sylwetką?

Jędrne pośladki

Zmień swoje zwyczaje

Najlepszą metodą są oczywiście ćwiczenia. Zanim jednak przejdziemy to tego sposobu, warto uświadomić sobie, jak istotny jest tryb życia. Kaloryczne przekąski czy wizja błogiego relaksu na kanapie nie ułatwiają pracy nad mięśniami pośladków, z pewnością warto jednak podjąć się tego trudu.

Każdego dnia możesz łatwo wspomóc trening swojej pupy. Zwróć uwagę na swoją dietę. Nie musisz od razu przechodzić na zdrowy i idealny jadłospis, ale postaraj stosować się chociaż do głównych zasad prawidłowego żywienia, tj.:

  • jedz 4-5 posiłków dziennie,
  • jedz co 2-3 godziny,
  • unikaj słodkich przekąsek i słodkich napojów,
  • nie podjadaj między posiłkami.

Warto także zmienić swoje zwyczaje. Mieszkasz lub pracujesz w wysokim budynku? Zamiast każdego dnia korzystać z windy, wejdź na górę schodami. To jedno z najlepszych ćwiczeń na krągłe pośladki! Wybierasz się do pobliskiego sklepu? Nie korzystaj z samochodu czy autobusu – zdecyduj się na spacer.

Najlepsze ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczeń na wzmocnienie mięśni pośladków, pozwalających na perfekcyjne wymodelowanie pupy, jest bardzo wiele. Poniżej przedstawiamy kilka z nich. Możesz bez problemu wykonywać je w domu. Aby szybciej osiągnąć zadowalające rezultaty, warto ćwiczyć codziennie. Wybierz odpowiadającą Ci porę dnia i rób to systematycznie.

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Wstępowanie na stopień – ćwiczenia oparte na tej samej zasadzie, co wchodzenie po schodach. Ustaw przed sobą stabilnie krzesło lub taboret i postaw na nim jedną stopę. Następnie przenieś całe ciało tak, abyś stała tą nogą na podeście. Druga noga powinna swobodnie zwisać. Następnie zejdź na podłogę i powtórz ćwiczenie na drugą nogę.

Szermiercze wykroki – w pozycji stojącej oprzyj dłonie o biodra i wykonaj jedną nogą daleki wykrok do przodu. Następnie zejdź na nogach jak najniżej w kierunku podłogi, lecz jej nie dotykaj i wróć do pozycji wyjściowej. Potem oczywiście należy wykonać to samo na drugą nogę, aby ćwiczyć mięśnie pośladków (i nie tylko) w sposób symetryczny.

Squaty – ćwiczenie to najlepiej wykonywać z hantlami, możesz je jednak swobodnie zastąpić np. butelkami z wodą. Pozycją wyjściową jest postawa wyprostowana ze stopami ustawionymi na szerokość bioder. Następnie wypnij pośladki tak, aby zejść do przysiadu do momentu ustawienia ud równolegle do podłoża. Pamiętaj także, że kolana nie mogą wystawać poza linię palców u stóp. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Print Friendly

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


pięć =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>