Fit&Sexy

Płaski brzuch marzeniem każdej kobiety!

wrz 09, 2014 przez

O czym marzy każda kobieta? Oczywiście o płaskim i wyrzeźbionym brzuchu! Także do dzieła – marzenia są po to, by je spełniać!

Już zaczynasz serię wymówek, że nie masz czasu, pieniędzy i czegoś tam jeszcze? A może przede wszystkim nie masz chęci i odrobiny samozaparcia? Przecież sama wiesz, że praktyka czyni mistrza.

Jak zgubić brzuch? Dzisiaj doradzimy Ci jak w zaciszu domowego ogniska zadbać o swój wygląd. Na początek taki domowy trening jest jak znalazł. Później możesz śmiało napierać na siłownie i kluby fitness. Już na samym starcie posiadasz dwa niezbędne elementy. Chociaż jakby się tak dobrze zastanowić to jeden na pewno. Co nim jest – Twoje ciało. Jaki jest ten drugi? Silna wola. Nawet jeśli musisz nad nią trochę popracować, z nami będzie to bułka z masłem!

Gotowa na zmianę? Poznaj 5 niezawodnych i na pierwszy rzut oka niepozornych ćwiczeń – na te ćwiczenia na płaski brzuch nie wydasz nawet złotówki! Nie licząc maty do ćwiczeń, chociaż może jednak znajdziesz gdzieś karimatę, którą zabierasz na wypady pod namiot? Warto sprawdzić.:)

Pamiętaj – nie tylko ćwiczenia wpływają na płaski brzuch. Twoja również dieta jest bardzo ważna. Nie będziemy zanudzać Cię przykładami zdrowego odżywiania się, z pewnością wiesz, co tak naprawdę jeść i pić. Zrezygnuj z fast foodów, dań instant, mrożonych półproduktów i sztucznych słodkości. Gotuj w domu, kupuj ekologiczne warzywa i owoce.

 

1. Unoszenie bioder

Choć to ćwiczenie na pierwszy rzut oka wydaje się być dziecinnie łatwe, to jednak wymaga niemałego wysiłku. Połóż się na macie do ćwiczeń, ręce skrzyżuj na karku i delikatnymi, ale zarazem zdecydowanymi ruchami przyciągaj kolana do klatki piersiowej, odrywając pośladki od maty.

2. Super brzuszki

W pozycji leżącej unieś nogi i zegnij je w kolanach tak, aby łydki były równolegle z powierzchnią maty. Ramion skrzyżuj na klatce piersiowej, a następnie unosząc głowę i barki napnij mięśnie brzucha. Nie opuszczaj głowy do kolejnego powtórzenia.

3. Spinanie mięśni brzucha

Połóż się na macie, ugnij nogi w kolanach tak, aby stopy dotykały podłoża. Ręce skrzyżuj na karku, łokcie powinny dotykać podłoża, barki wyprostowane. Napinając mięśnie brzucha unieś tułów do góry, po czym wróć do pozycji wyjściowej.

4. Wzmacnianie mięśni brzucha

Połóż się na macie. Ręce skrzyżuj za karkiem tak, aby łokcie dotykały podłoża. Unieś nogi, a następnie rozwiedź je na boki. Wykonując naprzemienne skręty (prawy łokieć do lewego kolana i odwrotnie) pamiętaj, że tułów powinien oderwać się od maty. Opcją dla mniej wytrwałych jest unoszenie nóg złączonych w kolanach.

5. Unoszenie nóg

Nogi powinny być zgięte w kolanach pod kątem 90 stopni. Połóż sie na macie, ręce ugnij w łokciach i połóż dłonie na karku. Następnie unieśnogi do góry tak, aby uda znalazły się w pionie. Równie dobrą alternatywą tego ćwiczenia jest unoszenie wyprostowanych nóg.

PAMIĘTAJ!

Nie ilość, a jakość tak naprawdę ma znaczenie. Rytmiczne wdechy i wydechy to podstawa udanego, czyli efektywnego treningu. Wykonując ćwiczenie rób wydech, opuszczając ciało rób wdech. Każde ćwiczenie powtarzaj kilka razy. Zacznij od 10 powtórek, a wraz z biegiem czasu i poprawą Twojej kondycji zwiększ tę liczbę do nawet 50.

PS Nie wykonuj ćwiczenia, jeżeli odczuwasz jakikolwiek dyskomfort, zwłaszcza w okolicy dolnej części kręgosłupa.

 

Wiemy, że ćwiczenia w domu i cała ta systematyczność nie zawsze idzie w parze z obowiązkami czy to w pracy czy w domu, dlatego też pamiętaj, że nawet jeśli trafi Ci się gorszy dzień i nie będziesz miała najmniejszej ochoty na ćwiczenia, to jeszcze nie koniec świata. Urozmaić swój plan treningowy. Wycieczka rowerowa, bieganie z przyjaciółką, rodzinny wypad na basen, a może rolki? Nikt nie powiedział, że ćwiczenia na brzuch muszą być nudne! Przyjemne zawsze można połączyć z pożytecznym.:)

Już w ten czwartek część dalsza ćwiczeń na płaski brzuch. Tym razem domowy workout ustąpi miejsca siłowni i klubom fitness. Nie daj się zaskoczyć, dlatego już teraz zacznij ćwiczyć w domu!

Print Friendly

2 thoughts on “Płaski brzuch marzeniem każdej kobiety!”

  1. Mariola says:

    Kobietki jeśli chcecie, żeby było widać mięśnie brzucha to najpierw trzeba spalić cały tłuszczyk z brzucha inaczej mięśnie będą niewidoczne (ukryte pod tłuszczem)… Najlepiej fitness lub bardzo aktywna siłownia, gdzie będziecie się pocić minimum 40 min. dobra dieta, a potem każde ćwiczenia mięśnie brzucha sprawią, że będzie je widać. Boks też pomaga.

  2. rose says:

    jak ja bym chciała mieć silną wolę i ćwiczyć systematycznie…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


cztery =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>